Aku, Sahabat dan Cinta

Aku
masih tercari-cari sesuatu yg tak pasti,
disekeliling aku mencarinya,
yang pasti aku tidak tahu apa yang aku cari,

SAHABAT,
orang selalu kata" kawan biar ramai kasih biar satu"
tapi bagi aku diantara kawan yang ramai2 itu,
yang mana satu menjadi kawan sampai bila2,
kawan di dunia dan di akhirat,
yang pasti sekarang ini aku,
aku akan mencari sahabat yang sejati...

CINTA,
aku tahu aku bukan sesiapa untUk mu,
aku hanya manusia biasa saja,
tetap aku ingin kasih-sayang,
tapi cinta aku bukan untuk lelaki yang hanya memainkan aku,
kerana cinta aku tulus
tapi cinta aku hanya untuk ALLAH S.W.T.,
hanya untuk yang maha yang-ESA...
yang pasti cinta aku untuk mu,
 YA RABBI........
 
P/S: sajak ni dah lama iqa buat tapi iqa letak kat FB yang notes tu, 
daripada simpan ja, lebih baik iqa buat entry kat blog..
sumpah!! iqa yang cipta sajak ni, tak percaya ka??
buat-buat percaya sudah la....


..korang nak copy sajak ni, boleh saja.. tapi minta izin la dulu ya....
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...