Antara cinta untuk...........

Antara cinta untuk Allah, dan antara cinta untuk si Dia,
aku pilih cinta untuk Allah,
Antara cinta untuk Rasullah, dan antara cinta untuk umatnya,
aku pilih cinta untuk Rasullah dan umatnya...
Antara cinta untuk Al-Quran dan antara cinta untuk laptop,
aku pilh cinta untuk Al-Quran,
antara cinta untuk ibu bapa, dan cinta antara untuk abang angkat
mestilah aku pilih cinta utuk ibu bapa....
antara keluarga aku  dan keluarga kamu,
aku pilih keluarga aku la...
aku cuma umat biasa yang penuh dengan dosa,
dan cuma umat yang tidak sempurna...


pagi-pagi sudah cipta sajak..
hehe, aku rasa tiada siapa yang terasa sebab aku single la...
lau couple pon aku tetap pilih allah sebab hidup mati aku ditangan dia,
aku cuma hambanya...... 
korang paham ka sajak aku tu??
buat-buat paham sudah la...



Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...