hari cuti yang gempak

Salam Guys...
perrrrghhhhhhhh...  cuti kali ni memang gempak la..
first cuti putrajaya ikut rombongan JOMBORI PENGAKAP,
ala program sejuta belia dekat putrajaya, takkan tak tahu pula,
ni tak tahu mesti tak tengok berita ni dan tak baca surat khabar..
hehehe.. memang gempak la pergi berjalan-jalan dekat sana...
Lepas tu, balik dari KL, dalam beberapa hari, balik kampung perak..
abah kita orang perak ya.. huhu.. ada program 
HARI KELUARGA DI TELUK SENANGI, PERAK..
memang gempak gila la... bila dah berjumpa ramai-ramai macam kerenah la..
muka aku sampai hitam sudah, sebab berjalan-jalan di tepi pantai Teluk Senangin... 
motif buat hari keluarga ni sebab nak berkumpul adik beradik abah aku..
semuanya adik beradik abah aku ada 14 orang... seorang meninggal tinggal 13 orang..
banyak tak..?? memang banyak gila lol,.. 
nak usya tak gambar kita orang?? mesti la nak usya kan..
Jangan malu-malu, Klik la sini...  
 








Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...