LETIH LA.....

ASSALAMUALAIKUM.....
Korang semua sihat??
btul ka sihat, lau rasa dirinya  tak sihat cepat-cepat la p jumpa doktor ya....
Eh, Eh, sejak bila iqa ambik berat tentang korang,
mesti la ambik berat sebab iqa sayang korang semua.. hehe...
Sekarang iqa sibuk sangat... (sibuk macam perdana menteri ka?? hehe...)
mana tak letih, pagi pergi menimba ilmu, petang kawad kaki dekat sekolah, 
balik dari kawad pergi jogging... malam buat kerja kolah, 
sebab itu la iqa jarang update blog sekarang ni...
serius iqa cakap yang iqa rindu sangat dekat korang semua..
Yang paling penting rindu sangat dekat blog iqa yang comel tomey ni...
(perasan la pula..)
sorry la iqa jarang updaete blog sekarang ni....
iqa nak online FB pon curi-curi online... nak update blog lagi la tiada masa...
kecian dekat korang takboleh baca entry iqa yang terbaru...
COP, COP, ada ka orang baca entry blg aku ni??
ada ka?? ada ka?? entah la...
hehe...
ok la, iqa belah dulu ya..
tatatititutu..
wasalam.........................


P/S: Sebagai pelajar, sabo je la....




Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

2 love iqa zaliqa:

Sunah Sakura said...

saya baca ni~ hehehe

iqa said...

@Sunah Sakura: sila kn... xkish la... hehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...