MahaRaja Lawak the best...

Assalamualaikum guys...

kecian dekat saya.... orang lain dah tengok citer Maharaja lawak,
yang aku ni baru la nak tengok, ni sudah terjangkit penyakit abang aku yang number 2 ni,
dia selalu tengok citer ni kat you tube, sebab my dad tak beli astro yang ada MUSTIKA tu, beli astro yang basic ja.. so, kami tengok citer ni kat you tube la... memang best la...


 
ni yang paling best  nabil pernah buat lawak, aku suka lagu dia... huhu
 
NABIL, JAMBU, SEPAH dan JOZAN... aku tak tahu nak pilih siapakah juaranya.. sebab semua the best... kerja aku sekarang mengadap laptop bukak youtube tengok MAHARAJA LAWAK.. hehehe... korang tak tengok lagi... keciannya... nak tengok ka??

memang the best la.... hilang tekanan aku tengok citer ni.... 
ok la, nak sambung tengok citer ni balik..
tata, titi. tutu......

...Sebelum Nak Tengok Video, Stop Lagu ni Dulu Ya...
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...