Maksud Nama blog "IQA EMO"..

Assalamualaikum... tumpang lalu...

Sepatutnya dah lama dah iqa nak buat entry ni tapi tak sempat la..
korang mesti pelik kan kenapa la budak ni  namakan blog dia IQA EMO??
ok2, meh cini baca entry ni, baru korang faham..

  Sebenarnya iqa nak orang kenal blog iqa dengan nama IQA ZALIQA,
tapi bila fikir-fkir balik, macam tak sesuai la kan...
pastu fikir sejenak, nak kasi IQA EMOSIONAL,
macam panjangkan... ok2 kita pendekkan, iqa kasi la IQA EMO,
tapi mesti korang aku ni geng emo kan.. macam gambar kat bawah ni...
bukan la...

tu diaaaaa..............
yang tu bukan iqa, dan iqa bukan geng emo dan bukan geng blackmental..
iqa seorang baik, anak solehah gitu... (perasan pulak..)
ok berbalik tajuk entry kat atas tu...
iqa memang seorang suka emosi lebih..
maksudnya iqa ni seorang cepat terasa,
seorang yang pendam perasaan, (ni perasaan yang bahaya sangat2)
dan yang paling penting iqa seorang periang, suka gelak,
always smile (jangan kata aku gila pula)
bak kata Norzaliqa bt Zakuan.. (tu nama betul aku)
perasaan bercampur baur,
bila ada masa happy, kita happy la, 
bila kita sedih, memang nangis tak ingat dunia
memang iqa ni suka main emosi..
so blog iqa ni,
jap entry best,
jap entry nak nangis, 
jap entry happy,
jap entry berilmu..


ok dah paham kenapa iqa kasi blog ni nama IQA EMO..
bagus paham... anak sapa lani??
hehe....
ok guys..
wasalam................
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...