Status single or couple ??

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA..

Entah la tetiba ja iqa nak buat entry ni... saja ja iqa nak share dengan korang...
(baru dapat citer panas xsejuk lagi ni, hehe)
haiyaaaa, tak boleh ka nak bagi orang hidup senang lenang cikit, 
asyik nak jaga tepi kain orang ja kan... (cuba korang chek ada tak kain korang tu carik)
Iqa pelik la napa ya bila seseorang tu status single,
mesti korang pelik, mula la tanya nak pakwe tak?? boleh aku tolong cari untuk ko...
Adooii, dy nak single ikut dia la nak couple ka tak??? ...
Lepas tu kan bila orang couple korang macam tak puas hati ja, 
ada la segelintir nak puttus kan hubung diorang,
so salah siapakah???
sebab tu la aku malas nak ambik risiko untk couple dan aku tak nak jatuh dalam maksiat,
so lebih baik menghidarkan diri lebih bagus kan kan kan..??? 
korang nak couple boleh tapi ingat la di atas sana ada orang yang usya korang??
siapakah?? paham-paham sendiri la...
so sesiapa yang couple harap korang bahagia dan jaga la batas-batas ya..
sesiapa yang single lebih baik single kalau taknak hati korang dikecewakan nanti...
aku nasihat panjang lebar ni ada orang nak paham tak dan ada yang dengar tak???
(masuk telinga kanan keluar telinga kiri la tu baca aku punya entry)


p/s: aku bukan lah hamba yang sempurna dan baik so sama-samalah insaf ya,
(lebih baik kahwin dahulu lepas tu nak bercinta ka nak buat apa pon suka hati la sebab dah sah..) 


lebih baik hindarkan diri, aku tak sanggup jadi macam gambar kat atas ni..
cukup la menderita tak sanggup nak tambah lagi derita... 
(aku single 100%, caya tak??? tak nak percaya ikut suka la)


Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...