First time ENTRY bergabung macam-macam porgram... tak percaya??? sila la baca....

Assalamualaikum.......
disebabkan iqa ni sibuk dan agak malas.. huhu iqa telah bergabung macam-macam program kat sekolah..
pertama, hari sukan...
kedua hari koperasi,
ketiga hari 1 murid 1 sukan
keempat hari anugerah cemerlang...
wahh... banyak program.....

wah seminggu tak belajar sebab sibuk dengan sukan...
haha, tapi iqa bukan atlet la... huhu...
pada 24-27, ada sukan.. iqa masuk kawad pengakap..
so diri la kat padang tu... muka dah la hitam tambah lagi kehitaman ni...
ni yang i tak suka ni.. nanti tak laku pulak anak zakuan ni.. hehe..
gedik sudah... jom terjah gambar kami ni.. tangkap gambar ja over yang lebih,
padahal kawad macam hampeh ja... huhu...  tak menang la.. tapi tak kisah pon...

geng yang memang suporting gila...


time latihan sempat lagi possing....

 gedik sebentar...


sigma tu rumah sukan iqa.. johan beb.. huhu..

 Ok, keesokkan hari kami cuti.. hari khamis 30.JUN.2011, ada hari koperasi.. wah tak belajar lagi nampak gayanya.. jangan jeles.... Disebabkan janji dengan memeber untuk datang.. so Iqa yang taknak bangun dari tidur paksa diri gak untuk pergi.. oarang cakap kena tunaikan janji.. so tunaikan janji.. jom tengok gambar ni pulak...


haiyaaa... orang nak beli makanan pon nak tangakap gambar gak ka...        
hehe.. muka senyum padahal lapar gila ni time ni....

 time untuk cekik makanan yang sodap ni.... 
hehe.. namapk sangat kebulur kan....

 dah kenyang jom lepak dalam kelas.. bosan beb..!!


ALAMAK..!! Terselah bilik kelas aku yang sepah teramat gila..
seminggu tak belajar, jadi macam tu la... huhu...

 
Pada 2.7.2011, semua kolah WAJIB mengadakan hari 1MURID 1 SUKAN... kepada sesiapa yang tak pernah merentas desa dan tak berjogging masa ni la korang boleh merasai pahit getir untuk sampai ke garisan penamat..  nak usya gambar kitaorang ka??? silakan....

 Ini muka happy sebab belum lari lagi.. nampak la muka kami yang berseri-seri gitu... 
huhu.. (geng kami memang perasan cikit tapi aku perasan banyak..)


yes tu diaaa... bangunan sekolah, dah nak sampai.. (padahal pusing satu taman ja)

sampai ja kat padang terus duduk.. letih beb....

korang pon letih gak ka?? meh kita tangkap gambar.. 
senyum supaya tak nampak muka anda yang keletihan itu.. muahahaha.....

pada minggu depan pulak ada hari anugerah.. tak belajar lagi.... ni yang iqa suka ni... hehe.. beg ringan ja pergi sekolah... huhu.. jangan jeles... Disebabkan time exam aku tertidor dalam kelas (alamak kantoi sudah) so aku tak dapat hadiah.. (sedih dalam hati berkata padan muka pada diri sendiri, sobsobsob) tapi kan aku dapat penggang dulang ala macam model yang penggang hadiah...kat atas pentas tu... dapat jumpa tunku temenggung kerabat diraja tu..  serius dia diri punya la lama untuk bagi hadiah at orang tapi dia still senyum.. alamak tergoda i dok tepi dia.. (hehe just joking ja) ni gambar aku yang poyo teramat gila.. huhu....

segak tak yang pakai blazer... (perasan pulak)



yang tengah tu tunku temenggung...


amboi dapat hadiah, mentang-mentang la ku tak dapat hadiah..
xpa insyaallah tahun depan aku kan cuba untuk menjadi pelajar cemerlanag.. (boleh ka??)


sebelum korang fikir bukan-bukan yang tepi aku tu member ja ya...
saja ja gedik nak tangkap gambar ngn diorang...

ni semua pelajar pandai2 kecuali iqa (rendah diri la pulak)


yes aku kaya!! mesti pelikkan iqa rompak kat mana??
secret.. seribu tu beb sapa nak???
yang pasti ni bukan duit iqa.. huhu...


yang pasti dia ni lah yang tuan punya duit ni.. weyyyhh kayanya hang..!!!!
jeles aku.. nak RM50 satu... (muka tak malu)
dia dapat sebab pmr 2010 dia sorang ja dapat 8A, pengetua kami janji sesiapa yang dapat straight A dapat seribu.. so budak ni lah yang dapat.. jeles gila weyyhhh.....hari tu hang janji kat aku dan fatin nak belanja kami bila hang jadi kaya... mana janji kamu..?? haha.. (just joking)
tapi aku rasa hang janji la... huhu



OK tu la entry aku yang panjang gila.. nampak sangat aku malas nak update blog kan... semua program aku buat satu entry ja.. hahaha... lau nak tengok gambar lagi sesiapa yang add iqa dalam FB sila usya pic album iqa...  memang iqa enjoy gila... opppss.. minggu depan belajar la.. cikgu tiada program dah ka minggu depan macam malas ja nak belajar.. (macam mana nak jadi pelajar pandai ni)  ok la...  tata semua... sayang u all..


p/s: pengetua kata sesiapa yang dapat straight A untuk SPM punya dapat 2 ribu... wahhh..!! adakah aku tuan punya  duit tu.. harap-harap la... tapi kena usaha  la...




Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...