Tolong layan pelanggan anda dengan baik..!!!

Salam satu malaysia...

nak bukak kedai makan, dipersilakan..
nak bukak kedai buku pon kami tak kisah...
nak bukak butik lagi kami suka..
dan buka kedai lain-lain lagi la...
memang kami suka, sebab boleh shopping... (i like shopping)
tapi plizzzzz la..........
jaga perasan pelanngan anda, tak kira la dia budak kecil ka plejar ka, orang dewasa ka??
jaga hati mereka kalau x.!!!! pelanggan anda cabut lari... siapa nak tanggungjawab kan dah bankrup dah..
hahaha...
satu pelanggan lari, pakat semua cabut....
sesiapa yang layan pelanggan dengan baik.. waahhh!!! memang aku suka gila la..
kalau  boelh setiap hari aku nak p... btoi???
tak bohong la... sampai tauke tu tak larat nak tengaok muka comey aku ni... ahaha..
(perasan kejap...)huhu....
korang kaya sebab ada pelanggan la.. betul tak??? 

p/s: saya like orang yang layan saya dengan walaupon kedai mahal, saya tetap suka....
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

4 love iqa zaliqa:

Hans said...

yups
ku kalau kedai tu layan teruk memang xpergi dah
:-)

Cabaran Dan Dugaan Untuk Menonton Filem Transformers: Dark Of The Moon

Taufan Bin Ribut said...

kalau cam tu tak yah g je tempat yg layanan cam sampah tu..


Entri terkini : 10 sebab kenape saye sayang awak ^_^
Ebtri sebelum :entri ni aku taip dalam keadaan separa normal.
Watch my video song!!

iqa said...

tu la kan.. sbr ja la... x pergi dh... menyesal pergi.. huhu...

cengkerangcipot said...

setuju!!
dorg kena layan pelanggan dgn baek dan hormat!!
bengang klau jmpe org yg nk xnk je layan ouh.. haishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...