Apakan akan jadi kalau..........

Asslamualaikum guys..

semngat ni nak buat update entry ni... xnak cakap panjang cuma paham la pa maksud gambar bawah ni, ya...
                                                                                      










 
Sweet kan... jelesss auuwww.... >......<


                    Tapi kalau jadi jadi, cmna pulak.. ??





                          Apala tunggu lagi, terus PUTUS la kan...






 Ambil ko, kan dah anti terus, tu la jangan mainkan perasaan pompuan...





sebenarnya iqa dah tak nak jadi macam entry ni, cukup la dah kena dulu, tak sanggup dah, sakit tau hati ni, sakit sangat.....








tengok tu kan dah susah nak ubati..


Hehe, sebenar saja ja nk buat entry macam ni, bukan ada maksud pa pon, so jangan fikir yang bukan-bukan ok... just suka-suka la.. Asyik taip entry panjang-panjang ja, so hari ni kita pendek kan tapi ada maksud yang mendalam..  ^__^



P/S: rasa-rasanya ada terasa tak?? hope tak la ya, huhu...











Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...