EH, eh, Macam betul ja kan...

  Asslamualaikum...
ini ada Someone bagi kat iqa...
Tak tahu la dia ambil mana, tapi ada yang sama...
dia cakap sama tak dengan sifat iqa?? 
 SO, mari la ramai-ramai kita baca..



   Anda adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira. Hubungan kekeluargaan yang kuat adalah penting buat Anda. Perasaan Anda mempengaruhi keputusan Anda. Anda sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang. Anda sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik. Anda suka seni musik. Anda menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.

    Suka berlawak, mudah tertawan kepadanya, sopan santun dan caring terhadap org lain, berani dan tidak tahu takut, orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan, pandai pujuk org lain, terlalu pemurah & bersikap ego, nilai harga diri yg sangat tinggi. dahagakan pujian, semangat juang yg luar biasa, cepat marahmudah mengamuk, mudah marah apabila cakapnya dilawan, sangat cemburu, daya pemerhatian yg tajam & teliti, cepat berfikir, fikiran yg berdikari, suka memimpin & dipimpin, sifat suka berangan, berbakat dlm seni lukis,hiburan & silat, sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk, cepat apabila ditimpa penyakit, belajar utk relax, sikap kelam kabut, romantik , pengasih, penyayang dan suka mencari kawan..



haha, betoi ka?? ada yang betul ada yang tak betul, so pandai-pandai la korang cari sifat iqa ni...
tapi yang paling tepat adalah "sikap kelam kabut tu" haha... (dari kecil hingga sekarang dok kelam kabut ja)hehe..






Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

2 love iqa zaliqa:

Fiqah Alias said...

hehe..bleh jgk knl iqa ble bce entry nie.. :)

Iqa Zaliqa said...

hehe.. tau xpa.. tq kerana baca.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...