Iqa Zaliqa vs Nur Atieqah Hisyam

 Salam,


hari ni memang agak lawa, sebab Nur Atieqah Hisyam (Tiqah) telah mempengaruhi iqa untuk minat Cody Simpson.. Best oo lagu Cody Simpson..Tiqah pulak minat GreysonChance.. 

 Ala korang tak kan tak kenal kot Cody dan Greyson, mereka tu artis luar negara, dua-dua tu baru umur 14 tahun, tapi lagu mereka memang best, korang godek-godek la kat Youtube, dengar lagu mereka tu.. mesti rasa tak rugi..


 Disebabkan minat sangat-sangat siap buat profile kat FB.. hahaha..
tengok ja jangan dok gelak... >.....<   (malu)



 



                                                vs




p/s: cuba cari mana satu cody mana satu greyson.. hehe..
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...