Korang akan nangis pabila... :(

Salam... hai hai korang..
hari ni saja la agak bosan, tiba-tiba datang idea nak buat entry ni... 

 So Sapa nk baca teruskan la, sapa tak nak baca TEKAN ni.. hehe...
  Ada beberapa pemerhatian setelah iqa selidik.
dan akhirnya terjadi sperti dibawah ni...
Korang akan menangis apabila......
♥   apa korang nak tapi ibu bapa korang tak dapat tunaikan hajat korang.. 
   bergaduh dengan ibu bapa dan mesti korang rasa menyesal sebab terkasar dengan mereka kan..
♥   bergaduh dengan adik-beradik, ni mesti selalu berlaku time kecil-kecil dulu, yala berebut mainan la, berebut makanan la.. macam-macam bergeduh sampai ibu bapa geleng kepala ja la.. hehe...
  kadang-kadang tu kecil hati dengan perangai kawan baik, sampai sanggup tak nak keluar dengan dia gara-gara sikap dia yang telah sakitkan hati ataupon berbuat baik dengan dia padahal dalam hati ni betoi-betoi sakit hati, cuma bersabar ja la...
  Bergaduh dengan kekasih korang tu, kalau putus lagi la sedih gila-gila kan..
  Kena marah dengan orang korang sayang la tak kisah la kekasih ka, keluarga ka kawan-kawan ka, mesti korang masuk bilik senyap, dok sorang ja, apa lagi air mata ni galak la keluar tak berhenti-henti.. 
  Rindu dengan orang yang tersayang, (tak kisah la sapa pon) yang pasti kalau kita berjauhan dengan orang yang kita sayang mesti kita sedih sangat-sangat kan.. (ni banyak kali pernah terjadi pada aku)
♥  yang paling penting semua orang telah menangis masa first time korang lahir di atas bumi ni, semua bayi menangis walaupon dia bisu sekali pon, tapi dia menangis jugak.. sebab semua orang ada perasaan.. binatang pon ada perasaan la..
 
♥  P/S:sebenarnya ada lagi, tapi iqa ringkas kan.. so banyak tu ja la dapat iqa taip ja.. huhu...

Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...