Cinta Kontrak..




Salam Sejahtera guys...

     Bersemangat taip entry ni.. baru lepas baca novel Cinta Kontrak.. sejak dok rumah makcik ni.. memang iqa jadi ulat buku.. haha, nak tau sebab pa, rumah dia penuh dengan novel.. macam perpustakaan pulak iqa tengok.. haha...


   Sebelum ni iqa baca Novel Cinta Tiga Suku, lepas tu Cousin iqa suruh baca novel Cinta kontrak pulak.. (tergendala kerja kolah ku, adoi2)  nak tak nak kena baca la.. best gila.. korang nak tau best ka tak.. baca la sendiri.. haha.. nak buat sinopsis tak reti la, so cari la kat kedai buku ya.. hehe...


                                                   



Bila senduk bertemu kuali, bila api bertemu sumbu bom, bila cinta bertemu tuannya…


Malas nak taip panjang.. nak buat kerja kolah pulak.. dah tak nak baca novel dah sambung nanti pulak.. haha..
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...