Cinta tiga suku..

hye guys.. apa khabar??

   sebelum baca entry ni cuba baca ENTRY NI dulu.. iqa ada sebut pasal novel kan.. tajuk novel tu " Cinta tiga suku", bukan iqa yang cinta tiga suku.. jangan dok salah paham pulak.. haha..

 Iqa buat sinopsis la sikit kiranya macam nak promote orang la.. hel he.. tak salah kan kalau kita nak share citer yang best.. penulis novel ni nama  HERNA DIANA.. iqa pinjam kat mak saudara, nampak macam best kan.. so dengan muka tak malu pinjam la.. hehe..

 ceita ni mengisahkan antara minah sewel dan mamat tiga suku...

   Sketsa Perang di pertengahan jalan menjadi detit pertemuan pertama anatar Minah Sewel dan Mamat Tiga Suku. Sejak itu pertemuan dihiasi inseden perlanggaran..

    Iqa suka heroin dia.. memang best la.. Sambil baca dok gelak sorang-sorang nasib baik tak da orang perasan..



                      

 Berkasih tak mesti bersama, Berpisah bukan selamanya..

Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...