Langkawi 2011..

Salam.. hye guys..


  lama tak update.. bukan tak nak update, tapi tak tahu nak citer apa?? tapi kan minggu lepas iqa p langkawi..
haha.. iqa p dengan sapa?? dirahsiakan...yang penting keluarga iqa tahu iqa p dengan sapa... tapi yang penting bukan p dengan pakwe ok...  malas nak update panjang.. jom tengok gambar...


                        tu kat pantai cenang dan gunung mat cincang...


ni kali kedua la naik carbel car, sejuk gila dok kat puncak tu... bila turun ja, panas pulak.. macam nak buat rumah kat atas tu ja.. haha...

   Balik dari tu.. kitaorang p mandi kat pantai cenang, hostel kami dekat dengan pantai.. bukak pintu bilik ja dengar ombak pantai.. memang dekat la.. dalam koi 5 camtu, kitaorang nak banana bot.. best gila-gila.. suka-suka hati ja bagi jatuh kami kat dalam laut.. haha.. dah la tak boleh berenang.. nasib baik pakai baju keselamatan.. kalau tak, alamatnya dah lemas.... huhu...

   Malam tu, kitaorang sewa basikal, sewa motor, takut jadi pa2 pulak... letih gila kot.. adoi-adoi... pagi esok pulak... kita shopping.. macam-macam chokelat iqa beli.. borong habis lol..




p/s: abang iqa yang sulung p langkawi pulak, order cokelat la.. cokelat yang beli ari tu, dah habis dah makan... gemuk dah ni.. huhu.. >....<

Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...