Demam la pulak .. :)

Salam...

    Korang sihat?? tak sihat, p la jumpa doktor cepat2, hehe, iqa tak sihat ni.. demam pluss selsema plusss batuk.. haha, petang tadi  jumpa doktor ja ni.. ambikkk hang iqa.. sekali dapat ubat punya la banyak.. dah la iqa tak suka makn ubat, tapi hingus ni duk meleleh ja, nak tak nak makan ja la ubat.. hehe..

    korang ce tengok gambar bawah ni..

                               Tekan gambar tu untuk nampak jelas..


     Apa pendapat korang, tu iqa pos kat  FB iqa, yang orag komen tu tolong abaikan la ya.. huhu... yang post bawah tu, nampak sangat bilik iqa berselerak kan.. kalau kemas balik, berselarak lagi.. yala mula kemas buku-buku elok-elok ja kat dalam almari lepas tu bila nak cari buku-buku pulak, berselerak pulak bilik tu.. apa gelak-gelak, korang pon sama la dengan iqa. macam la iqa tak tahu.. haha...


      Post atas tu pulak, maksud mendalam kan.. " bukan senang nak jadi senang, bukan susah nak jadi susah," ok, korang pilih yang mana, adakah  A." bukan senang nak jadi senang", atau  B. "bukan susah nak jadi susah", antara A atau B?? lau iqa, iqa pilih  A.. Sebab memang sekarang susah nak capai kesenangan tu, tapi bila dah senang,  macam-macam kebaikan kita dapatkan tapi jangan la salah guna kesenangan tu ya..



      Iqa dah tak larat nak taip panjang-panjang ni, pening kepala la.. tapi nasib baik tak da migrain.. ok la blog, iqa belah dulu...




P/S: ubat sedang menunggu untuk iqa telan ubat-ubat tu.. nak tak nak, kena la.. adoi2.. doakan iqa semoga cepat sembuh ya...


    
     
Thankz ya, DATANG LAGI YA, ^__^

0 love iqa zaliqa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...